Wspólnota nasza faktycznie przejęła zarzadzanie budynkiem od gminnej administracji nieruchomości w dniu 1 maja 2001 roku. Został powołany zarząd wspólnoty który powierzył administrowanie nieruchomością wspólną Spółce "DOM".Od tego momentu możemy mówić o faktycznym zarządzaniu nieruchomością przez właścicieli.
Z wielkim trudem przystąpiono do poprawy stanu technicznego nieruchomości. Zarząd przygotował i wprowadził Statut Wspólnoty, Regulamin Zebrania oraz Regulamin Porządku Domowego.
Przeprowadzono analizę kosztów ponoszonych przez wspólnotę i w niektorych przypadkach renegocjowano umowy.
Z najważniejszych prac wykonano we wspólnocie:
1. Remont balkonów.
2. Wymiana drzwi wejściowych do klatek schodowych.
3. Wymiana domofonów na cyfrowe.
4. Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania.
Wykonano audyt energetyczny budynku i na jego podstawie wykonano:
1. Termomodernizacje budynku.
a) Docieplenie stropodachu Ekofibrem.
b) Remont dachu.
c) Instalacja odgromowa.
d) Docieplenie budynku.
e) Malowanie klatek schodowych wraz z zabudową szachtów.
f) Wymian okien na klatce schodowej i piwnicy.
g) założenie otulin na rurach co i cw.
h) założenie daszków nad balkonami 4 piętra.
6. Wybudowanie pergoli.